Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Διακοπές στο χωριό .

από την . 

Image 11


Μαζί με τα παιδιά μου στα σκαλιά του σπιτιού μας . 
Πολλή ανηφόρα για την πλατεία του χωριού….
Πόσες παιδικές αναμνήσεις απο αξέχαστα καλοκαίρια ξεγνοιασιάς στο χωριό,πολύ μακριά απο τη θάλασσα αλλά εξίσου όμορφα και διαφορετικά .
Αυτά τα καλοκαίρια ήθελα και θέλω να γνωρίσουν τα παιδιά μου και να αγαπήσουν τη ζωή στο χωριό , χωρίς τις ανέσεις της πόλης αλλά με την απίστευτη ομορφιά που μπορεί να σου  προσφέρει η φύση και το βουνό.
Προορισμός μας η Λαφίνα Τρικάλων (Θεσσαλίας) 360χ.λ.μ απο την Αθήνα .

Image 8

Ασταμάτητο παιχνίδι και εξερεύνηση στα μυστικά μονοπάτια του δάσους που οδηγούσαν στις πηγές που φέρναμε στο σπίτι παγωμένο νερό με τα παγούρια μας , κρυφτό , κυνηγητό στη πλατεία γύρω απο τον τεράστιο πλάτανο και οι γιαγιάδες που καθόντουσαν γύρω - γύρω στο πεζούλι με τα βελονάκια τους και τις βέργες τους . . . . .

Image 6

Το πανηγύρι του χωριού 3ήμερο παρακαλώ , του Αγ.Σωτήρος το πρωί μισή ώρα ποδαρόδρομος για την εκκλησία και μετά μπλέ πορτοκαλάδα Κλιάφα για τα παιδιά και οι μεγάλοι ελληνικό καφεδάκι,ά να μη ξεχάσω και το υποβρύχιο βανίλια..
Το απόγευμα οι σούβλες έπαιρναν φωτιά,τα τραπέζια στρωνόντουσαν,παγωμένη μπύρα,ψητά και τα κλαρίνα άρχιζαν !
Βόλτες και ψάρεμα πέστροφας στον Αχελώο παρέα με τον μπαμπά μου και τον παππού,στην επιστροφή η τηγανητή πέστροφα γινόταν ανάρπαστη.
Η καταστροφική προσπάθεια μου να μάθω να υφαίνω στον  αργαλειό της γιαγιάς μου…
Το σχολείο του χωριού με θέα τον δρόμο και την εικόνα της γιαγιάς και του παππού που μας προυπαντούσαν κάθε χρόνο.
Το καφενείο του χωριού που διέθετε το ένα και μοναδικό τηλέφωνο,ο μανάβης που ερχόταν μια φορά την εβδομάδα στο σχολείο του χωριού για να ψωνίσουν οι νοικοκυρές…
Αναμνήσεις…..μου φαίνονται τόσο μα τόσο μακριά,πως πέρασαν έτσι τα χρόνια…

Image 4

Η Μαριτίνα και ο Γιώργος στη πλατεία στα Θεοδώριαινα , ένα υπέροχο χωριό γεμάτο πηγές και τρεχούμενα νερά .
 Παιδικά καλοκαίρια χωρίς τηλεόραση , χωρίς ηλεκτρονικά , και ο χρόνος για παιχνίδι δεν έφτανε . .Αυτές τις σκόρπιεςπαιδικές αναμνήσεις αλλά και την αγάπη μου για αυτά τα αθώα παιδικά καλοκαίρια που φαντάζουν πολύ μακριά για εμένα ήθελα να μοιραστώ με τα παιδιά μου . .

Image 2

Η Λαφίνα το χωριό μου , μόλις 100 σπίτια ενώ τον χειμώνα δεν κατοικείται . .

Image 1

Στα Θεοδώριαινα για καφεδάκι . .

Image 3

Image 9

Shopping στα Θεοδώριαινα ,τσάι βουνού , μέντα , ρίγανη και μέλι ελατίσιο .

Image 10

Νερό απο την πηγή,τίποτα καλύτερο;
Η φύση είναι τόσο όμορφη,είτε στη θάλασσα ,είτε στο βουνό,τα παιδιά έχουν ανάγκη απο εικόνες,μυρωδιές,γεύσεις απο όλη την Ελλάδα.

www.4moms.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου