Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Εγώ γιατί να είμαι τίμιος?

Όταν όσοι χρωστάνε, μεγάλα συνήθως ποσά, στο Δημόσιο, τυχαίνουν πάντα «ειδικής» μεταχείρισης στο τέλος, με εκπτώσεις ή ακόμα και απαλλαγές των οφειλομένων προστίμων…
Όταν εγκληματίες αφήνονται ελεύθεροι, διότι, μετά από 18 μήνες προφυλάκισης, δεν έχει οριστεί δικάσιμος…
Όταν όσοι έχουν καταπατήσει δημόσια ακίνητη  περιουσία γίνονται τελικά, μετά την καταβολή κάποιων ποσών, νόμιμοι ιδιοκτήτες των καταπατηθέντων…
Όταν κάποιος παραδέχεται ότι πήρε μίζα 400 χιλιάδων ευρώ (που βαφτίστηκε χορηγία)τιμωρείται με 3 χρόνια φυλάκιση (με αναστολή) και το αστείο πρόστιμο των 7.500 ευρώ (άρα του μένουν 392.500 e κέρδος)…
Όταν πολιτικοί θησαυρίζουν «δια της αρπαχτής» και δεν τιμωρείται κανένας λόγω παραγραφής…
Τότε εγώ ο κόπανος (για να μη χρησιμοποιήσω την εθνική μας λέξη με τα τρία Α) γιατί να είμαι τίμιος? Πέστε μου ΓΙΑΤΙ?
Μήπως επειδή η λέξη ΝΟΜΙΜΟΝ διαβάζεται το ίδιο και από τις δύο πλευρές της και την ερμηνεύει ο καθένας όπως τον βολεύει?  
Από την εφημερίδα                                                                  Ο τύπος της Αιγιαλείας 26-5-2011


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου