Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Πως να πετύχετε αύξηση του μισθού σας!!!

Ένας υπάλληλος σε μεγάλη διαφημιστική εταιρεία έχει να πάρει αύξηση 10 χρόνια. Παρά την οικονομική κρίση αποφασίζει να ζητήσει αύξηση από το αφεντικό του. 

- Κύριε διευθυντά σας έχω στηρίξει και εργάζομαι ευσυνείδητα στην εταιρεία σας εδώ και 10 χρόνια, στα οποία δεν μου έχετε κάνει καμία αύξηση. Σας παρακαλώ πολύ να το σκεφτείτε σοβαρά. 

- Ναι, αλλά είμαστε σε δύσκολη κατάσταση και υπάρχει κρίση.
- Και εγώ είμαι σε δύσκολη κατάσταση και για να ξέρετε, υπάρχουν και 3 μεγάλες εταιρείες που με κυνηγάνε τον τελευταίο καιρό. 

Ο διευθυντής μη θέλοντας να χάσει τον καλύτερό του υπάλληλο στον οποίο στηρίζεται καίριο κομμάτι της εταιρείας, αποφασίζει να του δώσει αύξηση και τον καλεί την άλλη μέρα στο γραφείο. 

- Ξέρεις Κώστα σκέφτηκα το αίτημά σου και αποφάσισα ότι έχεις δίκιο και παρά την οικονομική κρίση θα σου δώσω αύξηση 15% και ετήσιο bonus 5000 ευρώ. 

- Ευχαριστώ πολύ κύριε διευθυντά. 

-Δε μου λες βρε παιδί μου όμως. Ποιες είναι οι 3 μεγάλες εταρείες που σε κυνηγάνε; 

- Η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ και η ΕΥΔΑΠ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου