Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011


Σοφά λόγια απλών ανθρώπων…

Σήμερα όλοι μ' αγαπάνε... Σήμερα όλοι με θυμούνται... Σήμερα όλοι μου στέλνουν λουλούδια... Σήμερα όμως είμαι νεκρός...

Μην ψάξεις ποτέ να βρεις κάτι τέλειο για να το αγαπήσεις. Αγάπησε κάτι ατελές και τελειοποίησέ το με την αγάπη σου!

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής σου…
  
Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου. Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί…

Όταν γεννήθηκα έπαθα τέτοια λαχτάρα, που δεν μπορούσα να μιλήσω για ενάμιση χρόνο…

Μια ισορροπημένη δίαιτα είναι ένα χάμπουργκερ σε κάθε χέρι…

Πουλόβερ, (ουσ.): Ρούχο που φορά ένα παιδί όταν η μαμά του κρυώνει…

Καλύτερα ένα φρικτό τέλος, παρά μια φρίκη δίχως τέλος…

Όταν τα όνειρα σου δεν χωράνε πουθενά πέφτουν στα μάτια και γίνονται δάκρυα…

Κάποτε σου είπα να μου κάνεις ένα δώρο και εσύ μου είπες: "σ' αγαπώ". Ξέχασες όμως ότι τα δώρα δεν τα παίρνουν πίσω!

Όλοι σκέφτονται πως να αλλάξουν τον κόσμο, αλλά κανείς τον εαυτό του…

Δίκαιος είναι όχι αυτός που δεν αδικεί, αλλά αυτός που μπορεί να αδικήσει και δεν θέλει!

Στην όποια δοκιμασία της ζωής μην ρωτάς ποτέ "γιατί". Το "γιατί" είναι μια επιπλέον δοκιμασία…

Η ελευθερία σου σταματά εκεί όπου αρχίζει η κατάκριση του κόσμου…

Ήθελα να ήμουν δάκρυ, να γεννιόμουν στα μάτια σου, να ζούσα στο πρόσωπό σου και να πέθαινα στα χείλη σου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου