Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Τι σου είναι οι ξανθιές....

Λέει η πρώτη ξανθιά στη δεύτερη...
"Εγώ θα πάω στο φεγγάρι...."
Λέει η δεύτερη:
"Και εγώ θα πάω στον ήλιο...."
Λέει η πρώτη :
"Helloo, ο ήλιος καίει..."
Και απαντάει η δεύτερη:
"Helloo, ΘΑ ΠΑΩ ΒΡΑΔΥ!!!"

Γιατί οι ξανθιές κρατούν το κινητό ανάποδα;
Για να μην πέφτουν οι μονάδες!!!!!!

Ήταν μια ξανθιά μέσα σε ένα λεωφορείο και ήρθε η ώρα να κατέβει στη στάση της.
Οπότε φωνάζει στον οδηγό:
- Στάση, καλέ στάση, στάση.
Φώναζε όλο και πιο δυνατά.
Και ο οδηγός της λέει:
- Πατήστε το κουμπί.
Πατάει η ξανθιά το κουμπί και λέει:
- Τώρα ακούγομαι;

Διάλογος δύο ξανθών :
- Άσε χρυσή μου, σήμερα πήγα και
έκανα τεστ εγκυμοσύνης...
- Και τι σε ρώτησαν καλή μου, εύκολα ή
δύσκολα;

Μια ξανθιά πάει στον πάγκο δανεισμού της Βιβλιοθήκης και λέει :
- Δανείστηκα ένα βιβλίο την προηγούμενη βδομάδα, αλλά ήταν το πιο βαρετό βιβλίο που έχω διαβάσει ποτέ. Δεν είχε καθόλου υπόθεση, αλλά είχε υπερβολικά πολλούς χαρακτήρες.
- Ώστε εσείς λοιπόν μας πήρατε τον τηλεφωνικό κατάλογο!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου